Niniejszym uprzejmie informujemy, że dnia 23 lipca 2012 r. w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego została opublikowana zmiana statutu Komunalnego Związku Gmin „Dolina Redy i Chylonki” z Gdyni. Z w/w dniem KZG przejęło od gmin – członków Związku m.in. kompetencje w zakresie prowadzenia rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
W związku z powyższym, aby uzyskać wpis do rejestru na terenie gmin-członków Związku (miasta: Gdynia, Reda, Rumia, Wejherowo i Sopot, gminy: Kosakowo, Szemud i Wejherowo) prosimy o składanie wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami w siedzibie Związku.
Tabela 1. Rejestr działalności regulowanej – informacje organizacyjne
miejsce załatwienia sprawy | Komunalny Związek Gmin „Dolina Redy i Chylonki” Dział Gospodarki Odpadami ul. Konwaliowa 1 81-364 Gdynia Tel./fax: 58-624-45-99 wewn. 34 e-mail: dgo@kzg.pl |
wymagane dokumenty |
|
sposób załatwienia sprawy |
Wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Komunalnego Związku Gmin składa się w siedzibie Związku Przedsiębiorca jest obowiązany zgłosić zmianę danych wpisanych do rejestru w terminie 14 dni od dnia zajścia zdarzenia, które spowodowało zmianę tych danych. Zmiany dokonuję się na podstawie pisemnego wniosku. W przypadku zakończenia działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany złożyć w terminie 14 dni od dnia trwałego zaprzestania wykonywania tej działalności, wniosek o wykreślenie z rejestru. |
opłaty |
Opłatę skarbową pobiera się w przypadkach:
Opłatę skarbową wnosi się na rachunek Urzędu Miasta Gdyni nr 36 1440 1026 0000 0000 0033 4995 z dopiskiem: wpis do rejestru – odbiór odpadów lub uiścić w kasie Urzędu Miasta Gdyni w pokoju 27, czynnej od 8:00 do 15:00 |
czas załatwienia sprawy | Wpis jest dokonywany w terminie 7 dni od momentu złożenia kompletnego wniosku. |
podstawa prawna |
|
druki |
Informujemy, że z chwilą uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gmin – członków Komunalnego Związku Gmin „Dolina Redy i Chylonki” (tj. miast Gdynia, Rumia, Reda, Wejherowo i Sopot oraz gmin Wejherowo, Kosakowo i Szemud), zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do sporządzania rocznych sprawozdań.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż: |
Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie miast i gmin należących do Komunalnego Związku Gmin „Dolina Redy i Chylonki”.
Rejestry działalności regulowanej prowadzone przez gminy Związku do dnia 23 lipca 2012 roku (stan na 07.10.2024 r.). Przedsiębiorstwa, które uzyskały wpisy tylko w rejestrach prowadzonych przez gminy Związku w terminie od 1 stycznia 2012 roku do 22 lipca 2012 roku, są ujęte w wykazie i mogą wykonywać działalność objętą zaświadczeniem na terenie danej gminy.
Interpretacja Ministerstwa Środowiska w sprawie wpisu do rejestru działalności regulowanej firm zajmujących się opróżnianiem koszy ulicznych, pielęgnacją terenów zielonych lub sprzątaniem ulic i targowisk.